زبان آموز مرکز آموزشی آمل:

کانون زبان مرا به دنیای جدیدی وارد کرد

کانون زبان مرا به دنیای جدیدی وارد کرد
مهدیه محمودزاده، زبان آموز سطح Advanced 1 در مرکز آموزشی خواهران آمل است؛ 16 سال سن دارد و کار ترجمه را از سنین نوجوانی آغاز کرده است. دربارۀ خودش می‌گوید: از 9 سالگی تحصیل در کانون زبان را شروع کردم و پدر و مادرم من را با این مجموعۀ آموزشی آشنا کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، محمودزاده ادامه می‌دهد: شیوه‌های نوینی که برای تدریس زبان انگلیسی در کانون زبان وجود داشت، من را مجذوب این موسسه کرد؛ علاوه بر آن، اساتید و مدرسان ماهر کانون زبان که از هر لحاظ در شهر ما زبانزد بودند من را تحت تاثیر آن قرار دادند. از کلاس هفتم که مقطع نوجوانان کانون زبان را گذراندم به کار ترجمه علاقه‌مند شدم، هر جلسه با عشق و علاقه به کلاس می‌رفتم؛ زبان بخشی از زندگی من شده بود و ساعاتی از روز را علاوه بر درس‌های مدرسه، به فراگیری زبان اختصاص می‌دادم.

وی در خصوص کتاب هایی که ترجمه کرده است می‌گوید: کتاب بچه‌های راه آهن از ادیت نسبیت را ترجمه کرده و به چاپ رسانده‌ام، همچنین کتاب شمشیر نقره‌ای از اِیان سرالیر را نیز ترجمه کرده‌ام که در نوبت چاپ است و اگر خدا بخواهد به‌زودی چاپ می‌شود و در حال حاضر مشغول ترجمه رمان ماهی کوچولو از لیزا برنان (جابز) هستم.

محمودزاده در خصوص نقش کانون زبان در موفقیت‌هایی که کسب کرده است می‌گوید: قطعا کانون زبان ایران نقش بسیار مهمی در ایجاد علاقه در من برای کار ترجمه داشت، چون دانش و انگیزۀ اولیۀ این کار برای من از زمان حضورم در کانون زبان شکل گرفت. کانون زبان مکانی است که خاطره‌های قشنگ زندگیم را برایم رقم زد و مرا به دنیای جدیدی وارد کرد. موفقیت‌هایم را در درجۀ اول مدیون خدا، پدر، مادرم و دایی محمد عزیزم هستم که برای این کار مشوق و پشتیبان من بودند. همچنین می‌خواهم تشکری ویژه از استاد عزیزم جناب آقای محمد پوراحمد، مدرس کانون زبان ایران برای زحماتی که برای من کشیده‌اند، داشته باشم.

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش می‌گوید: دوست دارم به زبان‌آموزان کانون زبان بگویم به حرف‌ها و نصیحت‌های مدرسان خود خوب گوش کنند و با عشق فراوان درس‌های کانون زبان را بخوانند، زیرا زمانی که درسی را دوست داریم و با علاقه آن را می‌خوانیم برایمان ثمربخش خواهد بود.

۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۳۳
تعداد بازدید : ۷,۴۴۷
آوا مهدوی
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
5

سلام تبریک مهدیه جون عزیزم آینده درخشانی در انتظار توست با این پشتکار عالی که داری همیشه در زندگی موفق باشی سمانه

احمدرضا فلاحی
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
5

اینگونه نوشته ها و بیانات باعث ترغیب و تشویق میشود.

سارینا
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0

سلام من هم از کودکی در کانون زبان را شروع کردم و خوشحالم دوست خوبم برای موفقیت شما

همکار ستادی
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0

عالی

David
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0

Brabo ... You're the best ... keep my fingers crossed for you

Haniyeh
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0

مهدیه جون بهت تبریک می گویم 😍😍

.
۱۳۹۸/۱۱/۱۶
5

سلام واقعا کانون زبان کارتدریسشان عالیه.امیدوارم همه بچه ها قدر موقعیت خوشان را بدانند. من دخترم را فرستادم کلاسهای کانون ،خدا را شکر الان استاد دانشگاه است و او می گویید بزرگترین لطف شما به پن فرستادن من به کانون زبان بود. انشاالله همه موفق باشند.

فرزانه
۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0

مبارکت باشه افتخار منی😍👭��❤

کوثر الله دادی
۱۳۹۸/۱۱/۱۷
5

دوست عزیز موفق باشید.من هم آرزودارم درزبان به جاهای بالایی برسم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...